Commandos 2: MoC
Ve hře Commandos 2:MoC je na rozdíl od předchozích verzí o dva vojáky víc
Ten první je zloděj a druhý je Natasha.Ve hře je celkem deset misí a dva výcviky .
Mise ve hře nejsou seřazeny podle obtížnosti ale i tak "všechny jsou těžké".
Návody
Za úkol máte zabít všechny protivníky a odjisit miny. Nejdříve vystřelte se sapperem do vzduchu čímž přilákáte pozornost tří vojáků, kteří k vám přiběhnou. Ty postupně postřílíte (po chvíli tréninku). Zbyde vám tam v lesíčku ještě jeden voják. Tomu můžete se zlodějem ukrást cigarety, a potom ho sapperem zastřelte. Sapperem také zlikvidujte minu u cesty a nechte zloděje proplazit pro bednu, kde najde pár věcí. Pošlete ho dál za vojákem vzadu( pod zídkou před ním se proplazíte nepozorovaně). Tam otevřete bednu a ukradněte vojákovi nějaké věci. Doneste sapperovi nůžky. Sapper se prostříhá a odjistí ostatní miny kolem barikády. Potom si s ním lehněte blízko tří vojáků hoďte po nich granát, který si vyměníte se zlodějem a granát hoďte i po dalším vojákovi, který přiběhne. Hotovo!
Ve druhé tréningové misi musíte zabít všechny vojáky, naklást miny a čekat na druhý nepřátelský úder. Postupně zeleným baretem podřezávejte vojáky a schovávejte je na bezpečné místo, kde mrtvolu jiní vojáci neuvidí. Takhle se dostanete ke svým spojencům, které zkontaktujte, z baráčku zavolejte vysílačkou a připravte se na nepřátelský úder. Se sapperem umístěte miny, které jste našli spolu s bombou a granáty v domě, připravte si obranné postavení a čekejte na nepřátele. Ty už snad nějak zvládnete...
Za úkol máte ukrást Enigmu a papíry k ní, najít Natashu, a Whiskeyho. Najít Whiskeyho není problém. Taktéž je to s Natashou. Až ji najdete, tak ve stejném domě, ve kterém jste ji našli vypněte proud do plotu a zhasněte světla (při tom zavřete dveře!), běžte pro prášky na spaní, nasypte je do lahví a uspěte pomocníka generála. Tomu vezměte klíče, vejděte do zamčeného domu, ukradněte Enigmu a papíry. Potom s Natashou zavolejte vysílačkou vašemu šéfovi. Schovejte se se zlodějem pod postel v jednom z domů a zavřete dveře. Konec!!
Plavte se svými muži nahoru k minám. Ty odjistěte Sapperem a pokračujte dál. Zabijte oficíra a vezměte mu uniformu, tu si vezme na sebe Špión. Dveřmi pokračujte do tábora, všechny pozabíjejte a v jednom z domů kontajtujte vysílačkou Bareta a nechte ho přistát padákem na bezpečném místě. Na tom největším baráku chodí námořník, který má u sebe klíče od vězení. Klíče mu vezměte, ale pozor na důstojníka, který váš převlek pozná. S klíči běžte vysvobodit spojenecké námořníky. Pozabíjejte všechny vojáky, Obrněné vozidlo zničte bazukou nebo protitankovou minou. Nakonec zničte nádrže, protitanková děla a torpédo (pozor - bouchne celý dům!) a vlezte do ponorky i s námořníky, které jste osvobodili.
Z ponorkou ze druhé mise se vaši muži plavili na sever, ale přepadnul je německý křižník. Ocitáte se tedy s potápěčem v ponorce. Tam mise začíná. Nejdříve musíte zachránit Sappera. Je ukrytý ve stanu blízko ponorky. Až ho najdete budete nuceni nalézt a vysvobodit uvěžněného Bareta. Klíče od budovy má jeden vojáků stojících u domu, kde je uvězněn. Mně se vyplatila metoda hození lahve do zorného pole jednoho z vojáků, aby ji druhý neviděl. Voják si pro ní půjde a po něm mezitím hodíte nůž a máte klíč!... Potom osvobodíte Bareta. Poté zachraňte špióna a zloděje společně s námořníky z ponorky. Najdete je v křižníku. V této lodi jsou také tři součásti Enigmy. Ty vezměte s sebou.Najdete tam také několik bomb, kterými zničte pohon křižníku a děla. Nakonec vlezte s Baretem a špiónem do letadla a s ostatními do ponorky.
Nejdříve najděte náboženského vůdce (Spiritual leader) - je v jednom z domů a modlí se. Potom kontaktujte spojence, kteří jsou ukryti v kanálu. Musíte tam vplavat! Až je najdete doneste jim zbraně a kontaktujte tlustého muže (Fatman). S jedním z "Ghurgas" běžte do budovy s rádiem a použijte ho. Jakmile to ale uděláte přiběhne na mapa obrovské množství vojáků. Proto se nejdříve se všemi muži a s náboženským vůdcem schovejte do věže u mostu nejblíže bárce. Mně se vyplatila tato metoda: Až po použití rádia začnou vojáci přicházet plazte se s driverem přede dveře. Za úkol máte zabít Tyranta. Je to muž s modrým oblekem a nějakou šerpou na těle. Hlídá ho pět granátníků. Udělejte to tak, že až uvidíte, že přichází hoďte po něm a po granátnících Molotovův koktejl. Až budou granátníci i s Tyrantem mrtví nenápadně se se svými muži a náboženským vůdcem naloďte do bárky. A hurá do další mise!
Tato mise je podle mě jedna z nejlehčích. Všechny vojáky postupně zabíjejte a postupujte směrem k mostu. Jak budete protivníky zabíjet budou jejich zajatci utíkat na svobodu. Zachránit máte plukovníka, kterého hlídá dost velký vazoun. Taky musíte najít výbušniny. Jsou v jednom z domků. Až plukovníka zachráníte dozvíte se od něho, co máte dělat dál. Máte tedy najít model mostu v jednom z domů a podívat se na něj právě tím plukovníkem. Poté vezměte jakéhokoliv vojáka a běžte s ním na most, kam na určené místo položíte ony výbušniny. Až bude vše připraveno použijte telegraf na přivolání vlaku a kochejte se tím, jak spadne z mostu přes řeku Kwai.
Misi začínáte se svými muži na člunu. Nejdřív se se všemi vyloďte na pobřeží s Wilsonem. S ním si také promluvte. Plavte s potápěčem do vraku lodi a tam najdete pochodeň nebo co to je. Ukradněte také klíče od vstupu do bunkru a do šachet, kterých je na ostrově plno. Má je u sebe důstojník, který je v domě se spoustou dalších námořníků. Pak osvoboďte svého pilota, který je na ostrově vězněn. V jednom z domů najdete zlatou opici. Až ji najdete vezměte sappera a položte ke zdi bombu a odpalte ji. Tím se vám udělá průchod mezi pobřežím a místností se sochou. Vezměte tedy s Baretem opici a odneste ji do letadla - to předem vykliďte! Nakonec vlezte do šachty prolézejte ji tak důkladně, dokud nenajdete místnost se třemi děly. Tam vezměte sappera a děla jedno po druhém odpalte a se všemi muži, včetně pilota a Wilsona, vlezte do letadla.Dotazy k této misi
Misi začínáte pouze s baretem. Nejdříve najděte barmana a ve stejném domě i Natashu. Když budete pokračovat dál v jednom z domů najdete zloděje a sappera. S ním potom ukradněte výbušniny. Tank můžete zlikvidovat tak, že si do jeho dráhy připravíte dálkově ovládanou bombu a když na ni najede tak ji spusťte. Potom odstřelte malé nádrže a do povětří vyhoďte i ty větší. Až budete mít všechny úkoly splněny vylezte se zlodějem na jeřáb, co je blízko letadlovky a přešplhejte se až na ni. Zabijte nepřátelského snipera a v místech, kde stál spusťte žebřík. Se všemi vylezte nahoru a schovejte se ve velké bedně.
V osmé misi máte za úkol zachránit zraněného vojína Smithe. A ještě před tím musíte osvobodit zajatce: Bareta, Sappera a Snipera. Se zlodějem běžte do domu, který je nejblíže u schodů. Tam je vězněný Zelený Baret. Mě se osvědčila tato metoda: vlezte na balkón, kde chodí důstojník, omračte ho a vlezte dveřmi do domu, tam omračte vojáka se samopalem a vylezte po schodech nahoru pro Bareta. Podobným způsobem osvoboďte Sappera a Snipera. Pro jednoho z nich můžete vlézt oknem po telefonním sloupu. Nakonec osvoboďte vojína Smithe. Uděláte to tak, že se se zlodějem potopíte do řeky (pozor na miny u ní) a vplujete do truby, která do ní vyčnívá. Až bude Smith osvobozen, dejte mu injekci. Pak už zbývá s ním jen zavolat rádiem... Až zavoláte vtrhnou do města Němci. Mně se to ale nestalo...
Začněte se s baretem postupně zbavovat všech vojáků kolem zámku, až to uděláte sejděte se se všemi u jeho brány. Vlezte dovnitř a jakmile uvidíte zloděje v obležení nepřátel zbavte se jich následovně: zabavte se špiónem důstojníka a po zbylých vojácích hoďte řidičem zápálnou lahev. Postupně získejte tři části tajných dokumentů. Mají je: polní maršál Desfell, major-generál Rudolf a generál Heinz. Až je všechny najdete použijte rádio z věže a nakonec uprchněte v balónu. Během hry si dávejte velký pozor na snipery stojící na zámeckých hradbách.
Nejdříve vylezte ze zastávky metra. Nezapomeňte na to, že právě tam, v koši je část obrázku k bonusové misi. Postupujte kolem Eifellovky až k autu, u kterého jsou bedny s výbušninami. Těch se zmocněte. Doporučuji vám položit minu na cestu, po které jezdí obrněné vozidlo, abyste se zbavili tohoto nepříjemného agresora. Dostaňte se postupně až ke kanceláři generála, kde má sapper odpojit detonátor. V jiném z domů je ukryta Natasha. Tu kontaktujte a hurá do věže. Správný vchod je označen písmenem W. Tam vstupte s přestrojeným špiónem, nastupte do výtahu a postupně se dostaňte až nahoru. Tam se zbavte nepřátel použijte rádio. Tím jste dohráli Commandos II.
TRAINING CAMP 1
Za úkol máte zabít všechny protivníky a odjisit miny. Nejdříve vystřelte se sapperem do vzduchu čímž přilákáte pozornost tří vojáků, kteří k vám přiběhnou. Ty postupně postřílíte (po chvíli tréninku). Zbyde vám tam v lesíčku ještě jeden voják. Tomu můžete se zlodějem ukrást cigarety, a potom ho sapperem zastřelte. Sapperem také zlikvidujte minu u cesty a nechte zloděje proplazit pro bednu, kde najde pár věcí. Pošlete ho dál za vojákem vzadu( pod zídkou před ním se proplazíte nepozorovaně). Tam otevřete bednu a ukradněte vojákovi nějaké věci. Doneste sapperovi nůžky. Sapper se prostříhá a odjistí ostatní miny kolem barikády. Potom si s ním lehněte blízko tří vojáků hoďte po nich granát, který si vyměníte se zlodějem a granát hoďte i po dalším vojákovi, který přiběhne. Hotovo!
TRAINING CAMP 2
Ve druhé tréningové misi musíte zabít všechny vojáky, naklást miny a čekat na druhý nepřátelský úder. Postupně zeleným baretem podřezávejte vojáky a schovávejte je na bezpečné místo, kde mrtvolu jiní vojáci neuvidí. Takhle se dostanete ke svým spojencům, které zkontaktujte, z baráčku zavolejte vysílačkou a připravte se na nepřátelský úder. Se sapperem umístěte miny, které jste našli spolu s bombou a granáty v domě, připravte si obranné postavení a čekejte na nepřátele. Ty už snad nějak zvládnete...
Mise 1 - NIGHT OF THE WOLVES
Za úkol máte ukrást Enigmu a papíry k ní, najít Natashu, a Whiskeyho. Najít Whiskeyho není problém. Taktéž je to s Natashou. Až ji najdete, tak ve stejném domě, ve kterém jste ji našli vypněte proud do plotu a zhasněte světla (při tom zavřete dveře!), běžte pro prášky na spaní, nasypte je do lahví a uspěte pomocníka generála. Tomu vezměte klíče, vejděte do zamčeného domu, ukradněte Enigmu a papíry. Potom s Natashou zavolejte vysílačkou vašemu šéfovi. Schovejte se se zlodějem pod postel v jednom z domů a zavřete dveře. Konec!!
Mise 2 - DAS BOOT, SILENT KILLERS
Plavte se svými muži nahoru k minám. Ty odjistěte Sapperem a pokračujte dál. Zabijte oficíra a vezměte mu uniformu, tu si vezme na sebe Špión. Dveřmi pokračujte do tábora, všechny pozabíjejte a v jednom z domů kontajtujte vysílačkou Bareta a nechte ho přistát padákem na bezpečném místě. Na tom největším baráku chodí námořník, který má u sebe klíče od vězení. Klíče mu vezměte, ale pozor na důstojníka, který váš převlek pozná. S klíči běžte vysvobodit spojenecké námořníky. Pozabíjejte všechny vojáky, Obrněné vozidlo zničte bazukou nebo protitankovou minou. Nakonec zničte nádrže, protitanková děla a torpédo (pozor - bouchne celý dům!) a vlezte do ponorky i s námořníky, které jste osvobodili.
Mise 3 - WHITE DEATH
Z ponorkou ze druhé mise se vaši muži plavili na sever, ale přepadnul je německý křižník. Ocitáte se tedy s potápěčem v ponorce. Tam mise začíná. Nejdříve musíte zachránit Sappera. Je ukrytý ve stanu blízko ponorky. Až ho najdete budete nuceni nalézt a vysvobodit uvěžněného Bareta. Klíče od budovy má jeden vojáků stojících u domu, kde je uvězněn. Mně se vyplatila metoda hození lahve do zorného pole jednoho z vojáků, aby ji druhý neviděl. Voják si pro ní půjde a po něm mezitím hodíte nůž a máte klíč!... Potom osvobodíte Bareta. Poté zachraňte špióna a zloděje společně s námořníky z ponorky. Najdete je v křižníku. V této lodi jsou také tři součásti Enigmy. Ty vezměte s sebou.Najdete tam také několik bomb, kterými zničte pohon křižníku a děla. Nakonec vlezte s Baretem a špiónem do letadla a s ostatními do ponorky.
Mise 4 - TARGET: BURMA
Nejdříve najděte náboženského vůdce (Spiritual leader) - je v jednom z domů a modlí se. Potom kontaktujte spojence, kteří jsou ukryti v kanálu. Musíte tam vplavat! Až je najdete doneste jim zbraně a kontaktujte tlustého muže (Fatman). S jedním z "Ghurgas" běžte do budovy s rádiem a použijte ho. Jakmile to ale uděláte přiběhne na mapa obrovské množství vojáků. Proto se nejdříve se všemi muži a s náboženským vůdcem schovejte do věže u mostu nejblíže bárce. Mně se vyplatila tato metoda: Až po použití rádia začnou vojáci přicházet plazte se s driverem přede dveře. Za úkol máte zabít Tyranta. Je to muž s modrým oblekem a nějakou šerpou na těle. Hlídá ho pět granátníků. Udělejte to tak, že až uvidíte, že přichází hoďte po něm a po granátnících Molotovův koktejl. Až budou granátníci i s Tyrantem mrtví nenápadně se se svými muži a náboženským vůdcem naloďte do bárky. A hurá do další mise!
Mise 5 - BRIDGE OVER THE RIVER KWAI
Tato mise je podle mě jedna z nejlehčích. Všechny vojáky postupně zabíjejte a postupujte směrem k mostu. Jak budete protivníky zabíjet budou jejich zajatci utíkat na svobodu. Zachránit máte plukovníka, kterého hlídá dost velký vazoun. Taky musíte najít výbušniny. Jsou v jednom z domků. Až plukovníka zachráníte dozvíte se od něho, co máte dělat dál. Máte tedy najít model mostu v jednom z domů a podívat se na něj právě tím plukovníkem. Poté vezměte jakéhokoliv vojáka a běžte s ním na most, kam na určené místo položíte ony výbušniny. Až bude vše připraveno použijte telegraf na přivolání vlaku a kochejte se tím, jak spadne z mostu přes řeku Kwai.
Mise 6 - THE GUNS OF SAVO ISLANDS
Misi začínáte se svými muži na člunu. Nejdřív se se všemi vyloďte na pobřeží s Wilsonem. S ním si také promluvte. Plavte s potápěčem do vraku lodi a tam najdete pochodeň nebo co to je. Ukradněte také klíče od vstupu do bunkru a do šachet, kterých je na ostrově plno. Má je u sebe důstojník, který je v domě se spoustou dalších námořníků. Pak osvoboďte svého pilota, který je na ostrově vězněn. V jednom z domů najdete zlatou opici. Až ji najdete vezměte sappera a položte ke zdi bombu a odpalte ji. Tím se vám udělá průchod mezi pobřežím a místností se sochou. Vezměte tedy s Baretem opici a odneste ji do letadla - to předem vykliďte! Nakonec vlezte do šachty prolézejte ji tak důkladně, dokud nenajdete místnost se třemi děly. Tam vezměte sappera a děla jedno po druhém odpalte a se všemi muži, včetně pilota a Wilsona, vlezte do letadla.
Mise 7 - THE GIANT IN HAIPHONG
Misi začínáte pouze s baretem. Nejdříve najděte barmana a ve stejném domě i Natashu. Když budete pokračovat dál v jednom z domů najdete zloděje a sappera. S ním potom ukradněte výbušniny. Tank můžete zlikvidovat tak, že si do jeho dráhy připravíte dálkově ovládanou bombu a když na ni najede tak ji spusťte. Potom odstřelte malé nádrže a do povětří vyhoďte i ty větší. Až budete mít všechny úkoly splněny vylezte se zlodějem na jeřáb, co je blízko letadlovky a přešplhejte se až na ni. Zabijte nepřátelského snipera a v místech, kde stál spusťte žebřík. Se všemi vylezte nahoru a schovejte se ve velké bedně.
Mise 8 - SAVING PRIVATE SMITH
V osmé misi máte za úkol zachránit zraněného vojína Smithe. A ještě před tím musíte osvobodit zajatce: Bareta, Sappera a Snipera. Se zlodějem běžte do domu, který je nejblíže u schodů. Tam je vězněný Zelený Baret. Mě se osvědčila tato metoda: vlezte na balkón, kde chodí důstojník, omračte ho a vlezte dveřmi do domu, tam omračte vojáka se samopalem a vylezte po schodech nahoru pro Bareta. Podobným způsobem osvoboďte Sappera a Snipera. Pro jednoho z nich můžete vlézt oknem po telefonním sloupu. Nakonec osvoboďte vojína Smithe. Uděláte to tak, že se se zlodějem potopíte do řeky (pozor na miny u ní) a vplujete do truby, která do ní vyčnívá. Až bude Smith osvobozen, dejte mu injekci. Pak už zbývá s ním jen zavolat rádiem... Až zavoláte vtrhnou do města Němci. Mně se to ale nestalo...
Mise 9 - CASTLE COLDITZ
Začněte se s baretem postupně zbavovat všech vojáků kolem zámku, až to uděláte sejděte se se všemi u jeho brány. Vlezte dovnitř a jakmile uvidíte zloděje v obležení nepřátel zbavte se jich následovně: zabavte se špiónem důstojníka a po zbylých vojácích hoďte řidičem zápálnou lahev. Postupně získejte tři části tajných dokumentů. Mají je: polní maršál Desfell, major-generál Rudolf a generál Heinz. Až je všechny najdete použijte rádio z věže a nakonec uprchněte v balónu. Během hry si dávejte velký pozor na snipery stojící na zámeckých hradbách.
Mise 10 - IS PARIS BURNING ?
Nejdříve vylezte ze zastávky metra. Nezapomeňte na to, že právě tam, v koši je část obrázku k bonusové misi. Postupujte kolem Eifellovky až k autu, u kterého jsou bedny s výbušninami. Těch se zmocněte. Doporučuji vám položit minu na cestu, po které jezdí obrněné vozidlo, abyste se zbavili tohoto nepříjemného agresora. Dostaňte se postupně až ke kanceláři generála, kde má sapper odpojit detonátor. V jiném z domů je ukryta Natasha. Tu kontaktujte a hurá do věže. Správný vchod je označen písmenem W. Tam vstupte s přestrojeným špiónem, nastupte do výtahu a postupně se dostaňte až nahoru. Tam se zbavte nepřátel použijte rádio. Tím jste dohráli Commandos II.
Místo svého jména napište "GONZOANDJON" pak ve hře platí:
[SCHIFT]+[X]- teleport |
[CTRL]+[V]- neviditelnost |
[CTRL]+[-]- zobrazí snímky za sekundu |
[CTRL]+[SHIFT]+[N]- výhra v misi |
[CTRL]+[SHIFT]+[X]- zabije všechny nepřátelé |
Úroveň |
Normal |
Hard |
Veryhard |
1 |
XHGDR |
PLKUM |
PVTSL |
2 |
WKUC4 |
JE5SH |
SKDJF |
3 |
YSM51 |
DFY3B |
3DYNG |
4 |
B7D8F |
K9D3H |
9BG3S |
5 |
3GHSL |
NMWQ9 |
KJWJK |
6 |
AZLM1 |
16G3L |
E2JZH |
7 |
JAHSG |
WL3CZ |
ZX78Y |
8 |
UNG3A |
LPQGT |
TRIB4 |
9 |
VAZ2P |
SRCM8 |
TRD78 |
10 |
9TT5W |
PAEN8 |
1LPQD |
Je lepší tyto cheaty nepoužívat! Nekažte si hru.